סיקור מערכת אזעקה ויסוניק

 

ויסוניק

 

 

מערכת אזעקה ויסוניק

תוצרת : ישראל – פיתוח ישראלי.

 

ויסוניק  נוסדה בשנת 1973, ונחשבת למובילת שוק בפיתוח, יצור ושיווק של מערכות ומוצרי אבטחה לבית ולמבנים מסחריים ותעשייתיים. המוצרים של ויסוניק  מעניקים למשתמשים ברחבי העולם שקט נפשי ותחושת ביטחון בביתם ובמקום עבודתם. עם ותק בן עשרות שנים כחברה העומדת בחזית החדשנות בתחום מערכות האבטחה הביתיות
ויסוניק מציעה מגוון רחב של מערכות אבטחה אלחוטיות, מערכות מצוקה ובטיחות ומגוון רחב ביותר של ציוד היקפי. משרדיה הראשיים של ויסוניק ממוקמים בישראל, שם פועלים גם מרכז המחקר והפיתוח ומפעל הייצור של החברה. באמצעות חברות בת ומשרדי מכירות הממוקמים בארה"ב, גרמניה, בריטניה, פולין וספרד ורשת הפצה עולמית מציעה החברה שירותים בלמעלה מ-100 מדינות. בהחלט מרשים.

הסבר כללי על המערכות השונות.

רכזות האזעקה האלחוטיות של ויסוניק הינן הנפוצות ביותר בשוק הישראלי כיום

בנוסף לכך מציעה ויסוניק גם מגוון רחב של גלאים לרכזות קויות וכן התממשקות האביזרים האלחוטיים למגוון רכזות של חברות נוספות (הנפוצה ביותר זו ההתממשקות לפימא)

+PowerMax

PowerMaxPlus

+PowerMax  – המערכת הוותיקה ונמכרת ביותר בשוק האזעקות האלחוטיות הכוללת 28 אזורים + 2 קווים המערכת היא חד כיוונית דיו (כלומר הגלאים משדרים למקלט ברגע שיש  גילוי לאזעקה )

 

 

PowerMax pro

 

maxpro

 

  PowerMax PRO-  מערכת בעיצוב מודרני חדשני מגוון רחב של אפשרויות שליטה באמצעות תפריטים אינטואיטיביים ומשוב קולי. המערכת תומכת עד 4 תתי-מערכות לצרכים שונים, כמו בית מגורים משולב משרד, קליניקה, חדרי אירוח וכו'. ניתן לחבר GSM פנימי במערכת למקומות שרוצים להגביר את האבטחה של ניסיון במהלך פריצה לנתק את הטלפון הביתי. 28 אזורים + 2 קווים המערכת היא חד כיוונית דיו (כלומר הגלאים משדרים למקלט ברגע שיש  גילוי לאזעקה )

 

Powermaster -30

 

master-10

 

 

מערכת אבטחה אלחוטית מקצועית מבוססת PowerG

PowerMaster-30 G2 הינה מערכת אבטחה אלחוטית מקצועית לאבטחה, בקרה ובטיחות. טווח שידור עצום, חיי סוללה ארוכים ויציבות ואמינות חסרות תקדים, נותנים מענה לצרכי אבטחה מתקדמים ומורכבים. בנוסף, למערכת תקשורת אלחוטית דו-כיוונית מלאה עם הציוד ההיקפי והיא מצטיינת בביצועים יוצאי-דופן בשוק מערכות האזעקה האלחוטיות . למעשה המערכת בזמן שהיא לא דרוכה יכולה מנתקת את הגלאים וכך חוסכת בסוללה לאורך שנים. המערכת גם מאושר על ידי צומת שלא מחוללת שבת. אפשרות של 64 אזורים ועד 32 לוחות מקשים 8 סירנות אפשרות לתג קרבה. אפשרות לתמיכה באפליקציה במידה ויש שרת. + כגון גלאים עם שילוב של מצלמה ששולח תמונה בעת הגילוי.

 

Powermaster -10

 

PowerMaster10

 

 

PowerMaster-10 G2 הינה מערכת אבטחה אלחוטית מקצועית לאבטחה, בקרה ובטיחות. טווח שידור עצום, חיי סוללה ארוכים ויציבות ואמינות חסרות תקדים, נותנים מענה לצרכי אבטחה מתקדמים ומורכבים. בנוסף, למערכת תקשורת אלחוטית דו-כיוונית מלאה עם הציוד ההיקפי והיא מצטיינת בביצועים יוצאי-דופן בשוק מערכות האזעקה האלחוטיות . למעשה המערכת בזמן שהיא לא דרוכה יכולה מנתקת את הגלאים וכך חוסכת בסוללה לאורך שנים. המערכת גם מאושר על ידי צומת שלא מחוללת שבת. אפשרות של 3 אזורים ועד 32 לוחות מקשים 8 סירנות אפשרות לתג קרבה. אפשרות לתמיכה באפליקציה במידה ויש שרת. + כגון גלאים עם שילוב של מצלמה ששולח תמונה בעת הגילוי.

יתרונות 

מערכות ויסוניק סופר אמינות מערכת מצוינת שתמיד עושה את העבודה. המערכת הוותיקה +PowerMax  פשוטה ונוחה למשתמש הדיווח הקולי כלול במערכת בשונה משאר המערכות יש אפשרות לבעת האזעקה לפתוח שיחת טלפון ולשמוע מה מתרחש ולדבר גם כן עם הגנב 🙂 . בנוסף האפשרות לחיבור גלאים מסוג גלאי עשן או גלאי הצפה הופכת את המערכת לא רק למערכת נגד חדירה אלה גם ככלי בטיחותי בדיווח בשרפה חלילה או הצפה בבית. היתרון של Power Max PRO  על ה+ היא שהשנאי של המערכת הוא פנימי ולא צריך לראות חיווט של שנאי דבר שמכער קצת את ההתקנה. רכיב הGMS הוא גם פנימי ודבר מצויין שאפשר להשתלט על המערכת גם בSMS . סוללות הגלאים מחזיקים בין 3-4 שנים לדעתי יותר מכל מערכת אזעקה אחרת שקיימת בשוק לא נדבר על מערכות שלא מופיעות באתר שהסוללות מחזיקות במקרה הטוב שנה. המערכות  PowerMaster-10 ו-  PowerMaster-30 מצוינות לפתרון של דתיים ומקומות של שהבית גדול במיוחד.  נכון שרמת האבטחה שלה גבוהה לעומת המערכות החד כיוונית. אבל אם לא הבית שלכם לא מתאים להבדלים שציינתי בהחלט אפשר להסתפק במערכת + ו הPRO. החיבור של הסירנה הקווית (במידה ונדרש) עובדת נפלא בשונה מרכזות אחרות בהן נדרש ממסר . לוחות המקשים של ויסוניק מעוצבים יפה מאוד ואינם מצריכים חיבור מתח בשונה מהרבה מערכות. 

חסרונות 

חסרון המערכת הוא בכך שאין למשתמש הקצה גישה ישירה לתפעול האפליקציה ונדרש לצורך כך שרת ייעודי שבדרך כלל קיים במוקדי אבטחה ,אמנם קיים פתרון נוסף אבל הוא מותנה בעלות כספית נוספת.  לוחות המקשים ללא תצוגה ומכילים רק חיווי של נורה בעת הפעלה , כלומר אם הבקרה הקולית רחוקה ולא שומעים לא ניתן לדעת אם המערכת דרוכה או מנוטרלת. מצד שני זה הסיבה שהלוח המקשים לא צריך להיות מחובר למקור מתח. יש מספר מוצרים מאוד קטן שהם אלחוטיים שהמערכת מזהה נסיון של שיבוש במערכת אבל ניתן לפתרון כמובן. דבר נוסף במערכות החד כיוונית שאם הגלאי לא תקין אי אפשר לדעת לכן מומלץ פעם בתקופה לבדוק אותם. בדרך כלל צריך להזמין שירות לאחר מספר שנים להחלפת סוללה בגלאים שהם לא סטנדרטים. בכל מקרה עדין מומלץ שבעל מקצוע יחליף בצורה נכונה בלי לפגוע בתפקוד של המערכת ובגלאי. לגבי המדורים אומנם יש אפשרות להתקין את הPRO אבל לוח המקשים היפה והטוב לא יכול לשלוט על מדור / קבוצת גלאים נפרדת. אפשרי לחבר יחידה שנקרת MKP-150 אבל יקרה ולא יפה לדעתי בכניסה לבית.

 

לסיכום אם לבחור במערכת חדשה שאין תשתיות לקווי המלצת יו סמארט ללכת על אחת המערכות של ויסוניק.

במידה ורוצים לשדרג מערכת קיימת מכל סוג ניתן ומומלץ להוסיף אביזרים אלחוטיים של ויסוניק.

 

ציון של חברת יו סמארט  בסולם של 1-10

ציון 9

 

אודות יו סמארט - הבחירה החכמה שלך

מערכות אבטחה ומערכות תקשורת בית חכם אזעקות אבטחה מצלמות אבטחה אינטרקום

פורסמה ב-19/07/2014, ב-אזעקות ותויגה ב-. סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

  1. ארז שניהם מערכות מצוינות יש מס הבדלים בניהם לגבי סוגי גלאים או שימוש באפליקציה. צור איתי קשר ונשמח לעזור. שבוע טוב !

    אהבתי

  2. מה יותר מומלץ אזעקה אלחוטית של ריסקו או של ויסוניק ?

    אהבתי

  3. עזר לי מאוד תודה רבה

    אהבתי

כתיבת תגובה